Tag Archives: komisen menjahit baju

Permulaan Tahun 2015 Yang Baik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Permulaan tahun 2015 memang mengembirakan. Terutamanya dalam dunia blogging. Walaupun kerja hakiki sekarang ini masih belum mendapat jawapan penyambungan kontrak, namun ada kegembiraan yang telah diberikan oleh-Nya.

Continue reading

Komisen Putu dan Menjahit Baju Part 2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen putu dan menjahit baju telah pun berjaya diperolehi pada hari semalam. Sangat gembira. Tak terkata jadinya. Bila korang dah rasa sendiri betapa nikmatnya dapat duit dari blog, korang pun akan melalui detik-detik gembira sebagaimana yang aku kecapi hari ni.

gembira

Continue reading

Pendapatan ke-19 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-19 Panduan Menjahit Baju telah pun diperolehi. Kebetulan minggu ni duit poket dah kering sangat. Ada berapa ringgit aje dalam akaun bank. Nak tunggu gaji lambat lagi. Nak tak nak, kena rajinkan diri mengemaskini blog.

Pendapatan ke-19 Panduan Menjahit Baju

Haaa. Besaq gedabaq…

Continue reading

Pendapatan ke-18 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-18 panduan menjahit baju telah pun diperolehi. Baru kali yang ke-18. Masih lama lagi masa yang diperlukan untuk mencapai target ke-100. Bukan senang sebenarnya. Walaupun aku tahu, target ke-100 tu senang aje korang boleh dapat. Tapi bagi aku, ianya amat sukar. Haha.

Pendapatan ke-18 Panduan Menjahit Baju

RM25… Tak banyak pun. Sila jangan dengki. Ye???

Continue reading