Tag Archives: komisen putu

Komisen Ke-12 &13 Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen ke 12 & 13 Panduan Membuat Putu telah pun berjaya diperolehi. Ada lagi rezeki walaupun sudah lama tidak mengemaskini laman blog. Sudah lama juga tidak mengarang artikel promosi. Dan terlampau lama tidak menjalankan aktiviti blogwalking.

komisen putu 13

Esok masuk lagi yer…

Continue reading

Komisen Putu dan Menjahit Baju Part 3

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Komisen putu dan menjahit baju telah pun berjaya diperolehi. Ini merupakan kali yang ketiga aku tulis artikel menggabungkan dua komisen serentak. Malas nak tulis banyak-banyak. Padan tulis satu artikel pun dah cukup. Kan?

alhamdulillah

Alhamdulillah…

Continue reading

Susah Ke Buat Duit Online?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni, tetiba jer aku terfikir. Susah ke buat duit online? Sejujurnya, aku kata senang buat duit online. Kalau aku kata susah, mesti korang cakap aku tipu kan? Yer la. Apa boleh buat. Aku kan suka tipu korang semua.

Menci Tauuu...

Menci Tauuu…

Continue reading

Mesti Korang Nak Tahu Kan???

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setiap yang hidup, pasti akan merasai mati. Dan setiap yang bahagia, pastinya akan merasai derita. Tidak terkecuali juga sedih dan gembira. Itulah lumrah hidup yang perlu diterima selaku manusia yang berjiwa raga.

kehidupan

Sekadar gambar hiasan. Kredit : http://shadowness.com/dkznwq

Continue reading

Komisen Keempat Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen keempat panduan membuat putu telah pun berjaya diperolehi. Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dimurahkan rezeki di bulan Oktober 2014. Sudah lama tak merasa komisen daripada jualan panduan membuat putu. Hari ini sekali lagi hidup dalam keadaan yang sangat gembira.

Komisen keempat panduan membuat putu

Alhamdulillah. RM20… Boleh simpan buat beli Iphone 6 nanti…

Continue reading