Tag Archives: konvensyen usahawan muslim

Dua Hari Sahaja Lagi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apa yang ada dengan dua hari?

Dalam masa dua hari, boleh buat apa lah sangat kan?

Dua hari, satu tempoh yang agak singkat. Tidak sepanjang tempoh dua tahun. Dua tahun, macam-macam benda yang boleh di buat. Kalau nak bagi masa pun, bagilah masa dua minggu ke, dua bulan ke, dua tahun ke. Barulah sempat aku nak buat semua ni? Ya aku tahu aku kuli. Kerja makan gaji aje. Kerja kena ikut arahan dari masa ke semasa. Kalau bos kata buat, kena buatkan lah. Tak kiralah masa yang diberi cukup ke tak.

dua hari sahaja lagi KUM 2013

Continue reading

Terbaik Hanya Di KUM2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Mungkin ramai yang sudah mengetahuinya. Mungkin juga masih ada segelintir masyarakat yang masih belum mengetahuinya. Oleh itu, aku rasa sangat sesuai untuk aku siarkan di halaman blog Pondok Kecil. Apa yang aku harapkan, perkongsian ini amat berguna dan bermanfaat untuk korang semua. Kalau ada rezeki aku, dapat la pergi ke majlis ilmu ni. Tak pernah lagi dapat sertai seminar macam ni. Huhu.

terbaik hanya di kum2013

Continue reading