Tag Archives: menjahit baju

Pendapatan Ke-27 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Bulan puasa yang mulia telah pun dimurahkan rezeki oleh-Nya. Pendapatan ke-27 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi beberapa hari yang lepas. Boleh simpan buat duit raya nanti. Alhamdulillah.

Pendapatan ke-27 Panduan Menjahit Baju

RM25 untuk 25 orang budak kecil di Hari Raya yang mulia ni.

Continue reading

Pendapatan ke-19 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-19 Panduan Menjahit Baju telah pun diperolehi. Kebetulan minggu ni duit poket dah kering sangat. Ada berapa ringgit aje dalam akaun bank. Nak tunggu gaji lambat lagi. Nak tak nak, kena rajinkan diri mengemaskini blog.

Pendapatan ke-19 Panduan Menjahit Baju

Haaa. Besaq gedabaq…

Continue reading

Pendapatan ke-18 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-18 panduan menjahit baju telah pun diperolehi. Baru kali yang ke-18. Masih lama lagi masa yang diperlukan untuk mencapai target ke-100. Bukan senang sebenarnya. Walaupun aku tahu, target ke-100 tu senang aje korang boleh dapat. Tapi bagi aku, ianya amat sukar. Haha.

Pendapatan ke-18 Panduan Menjahit Baju

RM25… Tak banyak pun. Sila jangan dengki. Ye???

Continue reading

Pendapatan ke-17 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-17 panduan menjahit baju telah pun berjaya diperolehi. Sekali lagi mendapat khabar yang gembira. Walaupun bukan setiap hari aku rasai kegembiraan ini, aku tetap juga bersyukur. Bersyukur kerana dikurniakan rezeki sedemikian rupa. Komisen dan duit yang diterima boleh disimpan dan digunakan untuk membayar keperluan berkaitan dengan blog.

Pendapatan ke-17 Panduan Menjahit Baju

Alhamdulillah. RM25.. Banyak menda boleh beli…

Continue reading