Tag Archives: panduan exam

Rujukan Peperiksaan Pegawai Teknologi Maklumat F41

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Aku malas nak sembang panjang hari ni. Malas nak buat ayat bunga-bunga. Juga malas nak buat ayat skima tahap pakai necktie sampai tercekik batang tekak sendiri. Hari ni, aku rasa macam nak santai-santai jer.

mr. bean

Sekadar hiasan : Google Images

Continue reading

Panduan Exam Penolong Akauntan W27

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Korang terpilih untuk menjawab peperiksaan Penolong Akauntan W27 pada 21 Oktober 2015 ini?

Masih belum jumpa bahan untuk dibuat ulangkaji???

Masih samar-samar dan blur berkenaan dengan contoh soalan yang akan ditanya??

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 34 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Gembira sungguh sari dua ni. Pendapatan ke 34 dari Jobdirumah telah pun berjaya diperolehi beberapa hari yang lepas. Nilainya tak banyak mana pun. Hanya RM25 aje. Cukup la tu buat renew domain kan. Hehe.

Pendapatan Ke 34 Dari Jobdirumah

Alhamdulillah. Bonus di bulan Oktober…

Continue reading