Tag Archives: panduan kawin dua

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat Hari Raya!!!

Selamat Hari Raya!!!

Selamat Hari Raya!!!

Diucapkan buat semua pembaca dan peminat tegar Blog Pondok Kecil. Masih belum terlambat kan? Haha.

Selamat hari raya!!!  "Kita penat sangat nihhh"

Selamat hari raya!!! “Kita penat sangat nihhh”

Continue reading

Bahagianya Orang BerPoligami… Kan?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kelmarin jumpa kawan lama. Bersebelahan kedai makan Cina dan bertentangan kedai Frozen Food.

“Ehhh.. Asmadalina kan???”

Bahagianya Orang BerPoligami

Ini bukan Asmadalina. Harap maklum.

Continue reading

Isteri Marah Suami Untuk Lepas Penat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Isteri marah suami untuk lepas penat?

Sejujurnya, aku pun dah pernah kena marah kat isteri. Penat punya pasal. Padahal bukan benda besar sangat pun. Kecil sebesar semut gula-gula tu je masalahnya. Tapi disebabkan oleh badan yang penat, otak yang tak rajin nak berfikir lagi, terpaksalah aku terima kemaharan isteri dengan hati yang sungguh sayu.

Tak baik gaduh-gaduh yer...

Tak baik gaduh-gaduh yer…

Continue reading

Jangan Mandi Laut Kalau Takut Dilambung Ombak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jangan mandi laut kalau takut dilambung ombak.

Kelmarin, ada sorang kawan ni. Datang jumpa aku. Mengadu nasib la kononnya. Dah kawin. Ada seorang isteri dan tiga orang anak. Yang sulong berumur 5 tahun. Yang kedua berumur 3 tahun. Dan yang ketiga berumur 8 bulan. Kerja sebagai kerani di salah sebuah syarikat swasta di Jerteh.

Sekadar hiasan : Google images

Sekadar hiasan : Google images

Continue reading