Tag Archives: panduan kerja jobdirumah

Gembira Dapat Duit Dari Blog

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Buat duit dari blog tidak mencakupi satu aspek sahaja. Ianya meliputi cabang yang pelbagai dan daripada sumber yang berbeza. Ada blog bersumberkan komisen affiliate semata-mata. Ada blog bersumberkan iklan sahaja. Dan ada juga blog menjana pendapatan daripada pelbagai sumber.

dapat duit dari blog

Sekadar gambar hiasan…

Continue reading

Jangan Takut Untuk Mencuba Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jangan takut untuk mencuba Jobdirumah. Ya. Jangan takut untuk gagal, jangan takut untuk menanggung risiko dan pelbagai lagi perkara yang menakutkan yang korang nak ceburi. Pesan aku satu je. Jangan takut untuk mencuba. Artikel kali ni di hasilkan untuk menjawab pertanyaan seorang rakan pembaca blog Pondok Kecil. Mungkin pemilik soalan ni, aku kenal. Mungkin juga tak. Haha.

jangan takut untuk mencubaGambar : Google Images

Continue reading

10 Sebab Susah Nak Dapat Kerja Dengan Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Hari ini aku kongsikan 10 sebab kenapa susah sangat nak dapat kerja dengan jobdirumah.

Sebelum aku melangkah kepada perenggan yang seterusnya, pertama sekali aku nak pohon sejuta kemaafan. Mungkin artikel yang bakal korang bacakan ini dapat membunuh perasaan gembira, perasaan ceria dan sebagainya lagi. Mungkin juga selepas korang baca artikel ni, korang akan rasa marah, geram dan bengang pada aku. Ketidakpuasan hati korang selepas membaca artikel ni, aku harap halalkan aje. Sekiranya korang rasa tak sanggup nak baca artikel ni sampai habis, sila klik butang pangkah pada browser anda. Tak pun shutdown terus komputer tu.

10 sebab susah nak dapat kerja dengan jobdirumah

Continue reading