Tag Archives: panduan membuat putu

Komisen Keempat Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen keempat panduan membuat putu telah pun berjaya diperolehi. Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dimurahkan rezeki di bulan Oktober 2014. Sudah lama tak merasa komisen daripada jualan panduan membuat putu. Hari ini sekali lagi hidup dalam keadaan yang sangat gembira.

Komisen keempat panduan membuat putu

Alhamdulillah. RM20… Boleh simpan buat beli Iphone 6 nanti…

Continue reading

Komisen Putu dan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Maaf semua. Blog dah lama tak update. Agak sibuk dengan tugasan kerja seharian. Cerita yang akan korang baca nanti ialah cerita tentang komisen putu dan menjahit baju. Kelmarin memang tak sempat nak tulis apa-apa pun. Sibuk duk mempromosikan panduan exam Penguasa Kastam W41 tu la. Haha. Maklumla kan. Aku tak pandai dah nak buat cara senang dan mudah. Jadi, aku buat cara yang susah dan agak memakan masa. Tak apa lah. Cara tu jer yang aku pandai buat.

komisen putu dan menjahit baju

Continue reading

Komisen Panduan Membuat Putu – 1

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Aku berjaya mendapatkan komisen pertama panduan membuat putu. Dua bulan lebih aku duk promosi panduan membuat aneka putu ni. Akhirnya usaha yang dilakukan itu membuahkan hasil. Hehe. Seronok tak terkira dah ni. Jutaan terima kasih diucapkan kepada Saudara Hairul kerana membuka peluang untuk aku menjana pendapatan dengan blog. Rezeki yang diperolehi, sangatlah bernilai. Walaupun hanya RM20.

Komisen Panduan Membuat Putu - 1

RM 20. Boleh belanja Isteri dan anak makan sate dah ni…

Continue reading