Tag Archives: panduan menjahit baju

PROMOSI Ebook Menjahit & Tutorial Percuma

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

PROMOSI Ebook Menjahit & Tutorial Percuma!!!

Ya. Hari ini aku cuba luangkan sedikit masa untuk berkongsi cerita yang agak menarik dengan korang semua.

Menarik ke???

Mestilah. Berkemungkinan besar korang tak kan dapat baca cerita macam ni lagi. Haha. Ok. Aku malas nak loyar buruk sangat hari ni. Straight to the point.

ebook menjahit

Continue reading

Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-26 Panduan Menjahit Baju telah pun berjaya diperolehi. Untuk bulan Jun 2015 yang sangat ohsem. Bulan lepas rasanya ada juga komisen yang berjaya diterima.

pendapatan ke 26 panduan menjahit baju

Boleh beli juadah berbuka nanti. Haha..

Continue reading

Permulaan Tahun 2015 Yang Baik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Permulaan tahun 2015 memang mengembirakan. Terutamanya dalam dunia blogging. Walaupun kerja hakiki sekarang ini masih belum mendapat jawapan penyambungan kontrak, namun ada kegembiraan yang telah diberikan oleh-Nya.

Continue reading

Lubang Pertama Buat Duit Offline

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

” Lubang pertama buat duit offline… “

Mungkin korang pening sekejap bila baca tajuk macam tu. Pening duk fikir lubang mana la kan. Haha. Yang penting, lubang itu bukan lubang sebarangan. Bila korang dah masuk lubang tu, berkemungkinan besar korang tak akan keluar lagi.

Lubang Pertama Buat Duit Offline

Ohhh.. Masuk lubang ni comfirm tak kan naik lagi dah…

Continue reading