Tag Archives: pemenang contest eyriqazz vs denaihati

Pemenang Tak Rasmi Contest Eyriqazz Vs Denaihati

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sudah lama aku menunggu keputusan untuk contest Eyriqazz Vs Denaihati. Akhirnya, semalam keputusan diumumkan di blog Eyriqazz secara tidak rasminya. Kenapa tidak rasmi? Aku sendiri pun tak tahu. Terima kasih kepada mereka yang telah memenangi contest ini.

Akhirnya penat lelah korang semua dah terbalas kan. Aku kena perbaiki lagi di masa depan dengan harapan aku menjadi seorang otai SEO. Hehe. Tak sabar rasanya untuk membaca pengalaman dan rahsia kejayaan korang semua.

Sempena perkongsian cerita korang nanti, aku ada link baik punya untuk santapan korang sebelum menulis rahsia kemenangan tu. Haha.

Klik Jer Link Baik Punya ni.

Continue reading