Tag Archives: pemenang giveaway pondok kecil

Tebus Kupon KFC Job Dirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Malam ni mood nak makan ayam KFC pulak dah. Makan KFC dengan tebus kupon KFC job dirumah. Merasa jugak ayam goreng hot and spicy tu. Terima kasih kepada pihak job dirumah kerana sudi memberikan aku kupon KFC ni. Walaupun tarikh luput kupon ni lambat lagi, tapi nafsu untuk makan ayam KFC kuat sangat. Maka terpaksa la aku lesapkan kupon tu malam ni jugak. Hehe. Mungkin ada diantara rakan pembaca semua yang terima kupon KFC dari job dirumah kan?

KFC – So Goooooooooooood!!!

kupon kfc job dirumah Continue reading