Tag Archives: pendapatan dari jobdirumah

Pendapatan Ke 23 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ya aku tahu ini kisah dah lama berlalu. Namun aku cuba ceritakan juga untuk tatapan manja korang semua. Di samping untuk memotivasikan diri aku sendiri. Dan untuk dijadikan kenang-kenangan di hari tua kelak. Kadang kala komisen macam ni, sikit nilainya namun besar kesannya terhadap emosi kita selaku manusia biasa. Ya itu semua perkara biasa. Ada masa kita naik ada masa kita jatuh tersungkur.

kucing dan pendapatan ke 23 dari jobdirumahGambar : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 22 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pendapatan ke 22 dari Jobdirumah. Kelmarin dapat satu komisen daripada program Affiliate Jobdirumah. Walaupun perlahan namun aku tetap bersyukur. Jerit perih yang selama ni aku tanggung akhirnya berjaya membuahkan hasil. Tekanan? Ya, memang tekanan. Bila umpan yang di pasang tak menjadi, bila kail yang kita bawa tetiba patah ditarik ikan Yu, dan sebagainya lagi rasa yang aku rasa. Apa yang aku harapkan, akan ada lagi komisen untuk hari esoknya.

kucing dan pendapatan ke 22 dari jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 17 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ku sangka panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari. Tak ku sangka cempedak menjadi nangka. Hehe. Alhamdulillah. Tiada ungkapan yang mampu diluahkan selepas menjana pendapatan ke 17 dari jobdirumah. Walaupun bulan ni baru dua kali masuk komisen dari jobdirumah, namun ia sangatlah berbaloi-baloi. Macam iklan switch to U tu la. Berbaloi-baloi. Hehe. Bagi mereka yang masuk setiap hari komisen dari jobdirumah ni, mungkin dah biasa dengan semua ni.

pendapatan ke 17 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 14 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jobdirumah merupakan salah satu program yang ridak asing lagi dalam menjana pendapatan online. Jobdirumah merupakan sumber alternatif yang baik untuk mereka yang tersempit dalam menampung kos kehidupan seharian. Malah hasil daripada kerja di rumah ini boleh dijadikan sebagai tabungan diwaktu kecemasan. Susah sangat nak simpan duit gaji, kita simpan jer duit hasil kerja di rumah ni. Di awal penglibatan aku dengan program jobdirumah ni, bilangan pelanggan yang menjadi agen affiliate tidaklah begitu ramai.

pendapatan ke 14 dari jobdirumah

Kredit : Group FB Kami Sayang Kucing! Meoooooowww~

Continue reading

Pendapatan Ke 13 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan bulan Mei yang sungguh menarik sekali. Pendapatan ke 13 dari Jobdirumah sedikit sebanyak memberikan aku semangat untuk terus berjaya dalam dunia blogging. Sedar tak sedar dah kali ke 13 aku dapat duit melalui program jobdirumah ni. Walaupun pergerakannya agak perlahan dan tidak sekencang blog lelaki kacak dari banting, namun ia sudah memadai. Setiap bulan pastinya ada duit yang masuk melalui program jobdirumah.

pendapatan ke 13 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading