Tag Archives: poligami

Your Payment Is Being Process

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Apa maknanya Your Payment Is Being Process???

Yang tersurat…

Ini merupakan prosedur biasa untuk makluman bahawasanya proses bayaran kerja sedang dilakukan. Hari ini, esok ataupun lusa berkemungkinan besar kita akan mendapatkan ganjaran untuk kerja tersebut.

Payment Job...

Payment Job…

Continue reading

Bahagianya Orang BerPoligami… Kan?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kelmarin jumpa kawan lama. Bersebelahan kedai makan Cina dan bertentangan kedai Frozen Food.

“Ehhh.. Asmadalina kan???”

Bahagianya Orang BerPoligami

Ini bukan Asmadalina. Harap maklum.

Continue reading

Jangan Mandi Laut Kalau Takut Dilambung Ombak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jangan mandi laut kalau takut dilambung ombak.

Kelmarin, ada sorang kawan ni. Datang jumpa aku. Mengadu nasib la kononnya. Dah kawin. Ada seorang isteri dan tiga orang anak. Yang sulong berumur 5 tahun. Yang kedua berumur 3 tahun. Dan yang ketiga berumur 8 bulan. Kerja sebagai kerani di salah sebuah syarikat swasta di Jerteh.

Sekadar hiasan : Google images

Sekadar hiasan : Google images

Continue reading

Poligami Petanda Lelaki Perkasa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kisah Poligami Petanda Lelaki Perkasa Bahagian Akhir.

“Bang… Berapa usia abang sekarang ni?” Tetiba promoter yang duk kat meja sebelah bertanya.

“29 tahun…” Jawab aku dengan penuh kehairanan.

“Muda lagi. Tapi kenapa muka abang nampak macam tua dan kusam jer…” Selamber jer dia kata muka aku tua.

Poligami Petanda Lelaki Perkasa

Rasa macam nak telan aje mamat promoter ni.

Continue reading

Petua Kawin Dua Dan Muda (Laris!!! )

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Petua Kawin Dua dan Muda…

Ok. Hari ni aku nak kongsikan dengan korang semua. Petua kawin dua yang semakin hari semakin hangat korang selongkarkan. Lama sangat menyepi dalam dunia penulisan blog menyebabkan aku teringin nak jadi nakal dan “galak”.

Petua kawin dua dan muda

Encik google… Setia membantu…

Continue reading