Tag Archives: program affiliate jobdirumah

Pendapatan Ke 25 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pendapatan Ke 25 Dari Jobdirumah. Alhamdulillah, bersyukur kehadrat ilahi. Akhirnya dapat juga mengecapi nikmat kegembiraan. Penghujung bulan Disember yang begitu sweet sekali. Haha. Walaupun komisen Jobdirumah ni masuk sebulan sekali aje, sikit pun aku tak pernah kesah. Janji tiap-tiap bulan masuk. Itu pun dah cukup untuk membuatkan hati aku gembira.

Pendapatan Ke 25 Dari JobdirumahSebulan sekali pun jadilah…

Continue reading

Pendapatan Ke 24 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Rezeki awal bulan yang sungguh kacak. Haha. Walaupun dah lama aku tak dapat berita gembira macam ni, namun aku tetap bersyukur. Ada juga hasilnya. Walaupun perlahan, komisen jobdirumah ni masuk juga ke dalam akaun bank aku. Dapat la aku buat apa yang patut untuk berjaya dalam dunia blogging.

komisen daripada pendapatan ke 24 dari JobdirumahTak ada gambar kucing lagi dah lepas ni…

Continue reading

Kelebihan Program Affiliate Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni Pondok Kecil tiada sebarang artikel untuk Wordless Wednesday. Aku harap korang semua selaku pembaca setia blog Pondok Kecil jangan merasa hampa. Jangan merasa kecewa. Haha. Untuk hari ni, aku nak bagi laluan kepada artikel yang bertajuk Kelebihan Program Affiliate Jobdirumah. Artikel ni khas untuk mereka yang bertanya. Inilah antara bab-bab kelebihan mengunjungi blog Pondok Kecil.

gambar kelebihan menyertai affiliate jobdirumah Continue reading

Apabila Terlebih Aura Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Apabila terlebih aura macam ni lah jadinya. Macam-macam perkara yang terjadi bila dah terlebih aura. Isteri akan naik hantu bila dah terlebih aura tekanannya. Anak pula akan jadi tak tentu pasal bila dan terlebih aura mengantuknya. Macam-macam hal akan terjadi bila dah terlebih aura ni.

bila nak dapat komisen jobdirumah niGambar : Google Images

Continue reading