Tag Archives: program jobdirumah.com

Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Program Jobdirumah tidak asing lagi pada pandangan mata aku sebagai orang baru dalam dunia internet. Dapat menjana pendapatan sampingan sungguh menghiburkan. Program Jobdirumah merupakan platfon yang aku rasa sangat terbaik setakat ini. Maklumlah orang tak pandai bab SEO pun boleh jana pendapatan ratusan ringgit. Inikan pula mereka yang sememangnya pakar dalam teknik SEO.

tentang jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 14 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jobdirumah merupakan salah satu program yang ridak asing lagi dalam menjana pendapatan online. Jobdirumah merupakan sumber alternatif yang baik untuk mereka yang tersempit dalam menampung kos kehidupan seharian. Malah hasil daripada kerja di rumah ini boleh dijadikan sebagai tabungan diwaktu kecemasan. Susah sangat nak simpan duit gaji, kita simpan jer duit hasil kerja di rumah ni. Di awal penglibatan aku dengan program jobdirumah ni, bilangan pelanggan yang menjadi agen affiliate tidaklah begitu ramai.

pendapatan ke 14 dari jobdirumah

Kredit : Group FB Kami Sayang Kucing! Meoooooowww~

Continue reading

Pendapatan Ke 13 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan bulan Mei yang sungguh menarik sekali. Pendapatan ke 13 dari Jobdirumah sedikit sebanyak memberikan aku semangat untuk terus berjaya dalam dunia blogging. Sedar tak sedar dah kali ke 13 aku dapat duit melalui program jobdirumah ni. Walaupun pergerakannya agak perlahan dan tidak sekencang blog lelaki kacak dari banting, namun ia sudah memadai. Setiap bulan pastinya ada duit yang masuk melalui program jobdirumah.

pendapatan ke 13 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 12 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

“Kenapa artikel yang berkaitan dengan pendapatan Jobdirumah ada gambar kucing?”

Ini jawapan aku. “Salah satu sebab di antara berjuta sebabnya adalah kucing merupakan salah satu haiwan yang sangat comel dan mendapat perhatian seluruh masyarakat.”

pendapatan ke 12 dari jobdirumah

Kredit : Google

Continue reading

Pendapatan Ke-10 Dan Ke-11 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah aku dapat duit lagi. Walaupun tak banyak tapi cukup untuk membuktikan bahawa buat duit dengan blog memang tidak pernah menghampakan. Allah itu Maha Adil. Maha Kaya. Dikala duit gaji dah mencecah ke paras bahaya, namun diberikan juga rezeki dari arah yang berbeza. Dapat lagi bernafas untuk sehari dua sampai tiba rezeki yang lain pula. Perbelanjaan di kampung kata orang menjimatkan. Berbeza di bandar. Tapi aku rasa kos sara hidup kat mana-mana pun sama jer.

kucing

Kredit : Google

Continue reading