Tag Archives: program jobdirumah

Program Jobdirumah – Antara Realiti dan Fantasi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Program Jobdirumah merupakan suatu program yang mampu memberikan pulangan yang menguntungkan. Korang bayangkan. Dengan hanya membuat pelaburan sebanyak RM50, ia mampu menjana pulangan hasil beribu-ribu ringgit. Setiap minggu akan ada komisen Jobdirumah yang diperolehi. Bukan lagi RM25. Tetapi RM30 untuk setiap jualan panduan Jobdirumah. Setiap hari akan ada keyword-keyword berharga daripada mereka yang mencari peluang pekerjaan di internet.

Pendapatan Ke 29 Dari JobdirumahAgak-agaknya… Dapat ke tidak untuk bulan 3 ni…
Gambar : Pendapatan ke 29 Dari Jobdirumah

Continue reading

Kelebihan Program Affiliate Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni Pondok Kecil tiada sebarang artikel untuk Wordless Wednesday. Aku harap korang semua selaku pembaca setia blog Pondok Kecil jangan merasa hampa. Jangan merasa kecewa. Haha. Untuk hari ni, aku nak bagi laluan kepada artikel yang bertajuk Kelebihan Program Affiliate Jobdirumah. Artikel ni khas untuk mereka yang bertanya. Inilah antara bab-bab kelebihan mengunjungi blog Pondok Kecil.

gambar kelebihan menyertai affiliate jobdirumah Continue reading

Pendapatan Ke 23 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ya aku tahu ini kisah dah lama berlalu. Namun aku cuba ceritakan juga untuk tatapan manja korang semua. Di samping untuk memotivasikan diri aku sendiri. Dan untuk dijadikan kenang-kenangan di hari tua kelak. Kadang kala komisen macam ni, sikit nilainya namun besar kesannya terhadap emosi kita selaku manusia biasa. Ya itu semua perkara biasa. Ada masa kita naik ada masa kita jatuh tersungkur.

kucing dan pendapatan ke 23 dari jobdirumahGambar : Google Images

Continue reading

Pendapatan Ke 21 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat Ilahi diatas segala nikmat dan rezeki yang diberikan. Walaupun tidak berterusan, namun tetap juga bersykur dengan penuh rasa rendah diri. Pendapatan ke 21 dari Jobdirumah, akhirnya selamat masuk ke dalam akaun bank hari ni. Hehe. Buka emel malam ni, tengok-tengok Maybank hantar emel. Setiap kali Maybank hantar emel, aku mesti rasa gembira. Duit masyuk siapa tak gembira kan? Hehe.

pendapatan ke 21 dari jobdirumahTengok, gambar kucing pun kecik aje. Ni aje yang sempat aku cari. Haha.

Continue reading

Pendapatan Ke 15 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke 15 dari Jobdirumah telah pun masuk beberapa hari yang lepas. Bulan Mei yang lalu, pendapatan dari jobdirumah tidak memberansangkan. Berbanding bulan April dan Mac. Tak apalah janji ada juga yang masuk dalam bulan Mei. Walaupun sekali, janji ada jugak komisen kan? Mungkin aku perlu lakukan sesuatu agar bulan Jun ini, aku akan dapat beberapa komisen dari Jobdirumah. InsyaAllah kalau dah rezeki tak kan kemana. Yang penting, usaha selalu.

pendapatan ke 15 dari jobdirumah

Kredit : KakimotongFanClub

Continue reading