Tag Archives: resepi putu bambu

Lubang Pertama Buat Duit Offline

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

” Lubang pertama buat duit offline… “

Mungkin korang pening sekejap bila baca tajuk macam tu. Pening duk fikir lubang mana la kan. Haha. Yang penting, lubang itu bukan lubang sebarangan. Bila korang dah masuk lubang tu, berkemungkinan besar korang tak akan keluar lagi.

Lubang Pertama Buat Duit Offline

Ohhh.. Masuk lubang ni comfirm tak kan naik lagi dah…

Continue reading

Komisen Keempat Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen keempat panduan membuat putu telah pun berjaya diperolehi. Bersyukur kehadrat Ilahi kerana dimurahkan rezeki di bulan Oktober 2014. Sudah lama tak merasa komisen daripada jualan panduan membuat putu. Hari ini sekali lagi hidup dalam keadaan yang sangat gembira.

Komisen keempat panduan membuat putu

Alhamdulillah. RM20… Boleh simpan buat beli Iphone 6 nanti…

Continue reading

Komisen Kedua Panduan Membuat Putu

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Komisen kedua panduan membuat putu telah pun diperolehi. Sebenarnya, komisen ni dah lama verified. Kelmarin barulah dibayar. Terima kasih yang tidak terhingga kepada pembuat resepi putu bambu, saudara Hairul. Hehe. Boleh buat belanja dan membeli juadah berbuka nanti.

komisen kedua panduan membuat putu

RM 20… Boleh beli 4 jenis juadah berbuka dah…

Continue reading

Tak Ada Tajuk Special

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Pertama sekali aku ucapkan tahniah kepada Encik Titan dan Puan Titan. Selamat menempuh alam perkahwinan. Selamat pengantin baru. Selamat bersuka ria. Selamat menjadi papa dan mama. Dan semoga selamat semuanya. Ok. Aku sokong kata-kata dibawah ni.

tak ada tajuk special

Ok. Macam pinang dibelah dua.

Continue reading

Komisen Panduan Membuat Putu – 1

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Aku berjaya mendapatkan komisen pertama panduan membuat putu. Dua bulan lebih aku duk promosi panduan membuat aneka putu ni. Akhirnya usaha yang dilakukan itu membuahkan hasil. Hehe. Seronok tak terkira dah ni. Jutaan terima kasih diucapkan kepada Saudara Hairul kerana membuka peluang untuk aku menjana pendapatan dengan blog. Rezeki yang diperolehi, sangatlah bernilai. Walaupun hanya RM20.

Komisen Panduan Membuat Putu - 1

RM 20. Boleh belanja Isteri dan anak makan sate dah ni…

Continue reading