Tag Archives: review blog

Top Komen Oktober 2014 – Review Blog Juara

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sekejap jer masa berlalu. Rasanya macam semalam baru siarkan artikel yang bertajuk Top Komentator Oktober 2014 Pondok Kecil. Hari ni dah kena tulis pula artikel yang ada perkaitan dengan tajuk sebelum ni.

review blog juara

Continue reading

Sirap Limau – Segar Lagi Menyegarkan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sirap Limau – Segar Lagi Menyegarkan. Ia merupakan tagline kepada sebuah laman blog yang agak unik pengisiannya. Apa yang korang fikirkan bila baca tagline macam tu? Bayangkan tentang makanan? Menu istimewa sepanjang tahun selama 365 hari beturut-turut? Ataupun, kisah yang berkisarkan tentang sirap limau semata-mata? Walau apa pun yang korang bayangkan, mesti ada satu persamaannya dengan apa yang aku bayangkan.

facebook sirap limau

Facebook Sirap Limau
Macam ganas aje tuuu… Kalau macam ni, kesian kat kaum hawa.. Ketakutan…

Continue reading

Top Komentator Disember 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan tahun 2014 yang cukup bertuah. Kat mana tuahnya pun aku tak tahu lah. Haha. Apa yang aku harapkan, tahun 2014 ni, tahun yang penuh dengan rezeki yang melimpah ruah. Aminnn. Baik dalam dunia blogging, dunia pekerjaan, kehidupan bersama keluarga tercinta dan sebagainya lagi. Semoga semuanya akan membawa sinar baru dan lebih baik daripada tahun 2013. InsyaAllah.

mutiara kata tahun baru untuk top komentator Continue reading

Review Blog Juara – Blog Cahaya Cinta

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Juara Top Komentator September telah pun selesai diumumkan. Jadi sekarang tibalah masanya untuk aku berikan hadiah kedua buat juara top komen tersebut. Sebenarnya ini adalah hutang lama yang belum dilangsaikan. Nak tak nak, hari ni aku kena langsaikan juga. Kebetulan masa lapang ada malam ni.

review blog juara - blog cahaya cinta

Continue reading