Tag Archives: review jobdirumah

Pendapatan Ke 25 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pendapatan Ke 25 Dari Jobdirumah. Alhamdulillah, bersyukur kehadrat ilahi. Akhirnya dapat juga mengecapi nikmat kegembiraan. Penghujung bulan Disember yang begitu sweet sekali. Haha. Walaupun komisen Jobdirumah ni masuk sebulan sekali aje, sikit pun aku tak pernah kesah. Janji tiap-tiap bulan masuk. Itu pun dah cukup untuk membuatkan hati aku gembira.

Pendapatan Ke 25 Dari JobdirumahSebulan sekali pun jadilah…

Continue reading

Wordless Wednesday #67 – Pendapatan Ke 19 Dari Jobdirumah

komisen jobdirumah dalam artikel wordless wednesdayWordless Wednesday. The picture, no explanation. Yeahhh I Got It Again!!! I Like Jobdirumah.

Berminat? Sila baca di laman Jobdirumah.

Bila Mereka Tanya Tentang Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Program Jobdirumah tidak asing lagi pada pandangan mata aku sebagai orang baru dalam dunia internet. Dapat menjana pendapatan sampingan sungguh menghiburkan. Program Jobdirumah merupakan platfon yang aku rasa sangat terbaik setakat ini. Maklumlah orang tak pandai bab SEO pun boleh jana pendapatan ratusan ringgit. Inikan pula mereka yang sememangnya pakar dalam teknik SEO.

tentang jobdirumah

Continue reading

Pendapatan Ke 16 Dari Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat ilahi di atas segala nikmat dan rezeki yang telah diberikan. Kelmarin aku dapat duit dari program Jobdirumah. Sepanjang bulan Jun 2013, langsung tak dapat komisen dari program Jobdirumah. Bukan rezeki nak buat macam mana. Apa yang penting, teruskan berusaha dan jangan sesekali mudah putus asa. Walaupun hakikatnya korang sekarang tengah berputus asa, tapi jangan tunjukkan kekecewaan korang tu yer.

pendapatan ke 16 dari jobdirumah

Kredit : Google Images

Continue reading

Masalah Blog Baru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setahun lebih pengalaman bersama blog Pondok Kecil adalah satu pengalaman yang sukar untuk diperolehi. Pengalaman pertama membuat blog, pengalaman pertama menggunakan platfon wordpress dan pelbagai pengalaman pertama lagi yang telah aku lalui. Sungguh indah kenangan dan pengalaman yang blog Pondok Kecil berikan. Sekarang, kalau mereka tanya, apa yang seronoknya ada blog? Dan secara mudahnya ini jawapan yang ingin aku berikan.

masalah blog baru dalam blogging

Kredit : Permulaan Yang Baru?

Continue reading