Tag Archives: selsema

Selsema Semasa Contest iPhone 5 Gadget Impian

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Haru biru hidup aku sehari dua ni dek terkena selsema. Terkena pula semasa contest iphone 5 gadget impian sedang hangat berlangsung. Sebenarnya selsema yang dialami tak ada la teruk sangat. Tapi disebabkan oleh ketidakselesaan pada hidung, aktiviti blogging terganggu seketika. Nak fikirkan idea rasa terganggu jer. Duk main sok sek-sok sek. Bernafas pun macam tak lepas je. Untung juga selsema ni, boleh merehatkan badan sikit. Walaupun hakikat sebenar, di musim yang hangat dengan contest SEO ni, memang tak sesuai untuk aku terkena selsema ni. Entah ada harapan ke tidak untuk mengejar keyword tu. Masa yang ada tak sampai sebulan jer lagi.

Tak… Aku bukan minta simpati pihak penganjur, tapi luahan ikhlas dari pesakit hidung berair. Hehe.

Selsema Semasa Contest iPhone 5 Gadget Impian

Source : Google

Tidak mengapa kerana 3 contest SEO yang telah aku join untuk bulan ni. Ada la tu rezeki diantara 3 contest tersebut. Hehe. Untung aku menyertai contest SEO ni. Antara kelebihan yang jelas lagi nyata adalah pada kedudukan kekasih hati, Alexa. Memang cun habis. Hehe. Terima kasih kepada korang semua kerana dengan kehadiran korang semua membuatkan kedudukan Alexa pondok kecil berada di tahap yang baik. Terima kasih daun keladi buat korang semua.

Continue reading