Tag Archives: suri suka tanam bunga

Top Komentator November 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sekejap jer kan masa berlalu. Pejam celik, pejam celik dan masuk bulan 12. Pejam celik, pejam celik lagi, dah nak habis tahun 2013. Haha. Rasanya baru semalam menulis artikel berkenaan dengan top komentator Oktober 2013. Hari ni kena tulis lagi artikel yang lebih kurang sama tajuknya. Apa boleh buat kan. Artikel macam ni dah menjadi satu kemestian dalam kehidupan aku bersama blog Pondok Kecil.

top komen november 2013 pondok kecilBetul kan??? Haha

Continue reading

Keyword Tersesat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Ok. Sebenarnya ini adalah cerita lama. Cerita berkenaan dengan keyword tersesat. Cerita yang tak sempat aku kongsikan di halaman blog Pondok Kecil. Untuk hari ni, tiada artikel yang mengarut berkenaan dengan keyword-keyword yang tak senonoh tu. Dan aku check hari ni keyword yang masuk ke laman blog Pondok Kecil dah kira OK dan tidak menjurus ke arah kemaksiatan. Huhu.

keyword tersesatGambar : Google Images

Continue reading