Tag Archives: tips kebahagiaan rumah tangga

Kata-Kata Buat Suami Yang Curang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Suami yang curang, isteri yang curang. Anak juga yang menjadi hantunya. Haha. Logik tak ayat yang aku ciptakan ni? Logik la tu kan. Apabila suami dan isteri sama-sama curang, si anak pula yang menjadi mangsa keadaan. Kasih sayang yang dulunya tak pernah berbelah bagi, kini terpaksa di bahagikan. Antara isteri, anak-anak dan skandal-skandal muda lagi cun. Kadang-kadang tu korang semua selaku suami yang curang ni susah nak bahagiakan kasih sayang secara sama rata.

kata-kata buat suami yang curangSkandal muda lagi cun….

Continue reading Kata-Kata Buat Suami Yang Curang

Tips Kebahagiaan Dalam Kehidupan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kebahagian memang menjadi impian setiap manusia. Namun selama manakah kebahagiaan itu mampu bertapak dalam kehidupan setiap insan. Dalam hidup aku juga, aku sentiasa impikan kebahagian. Alhamdulillah, walaupun kehidupan ini sering kali diuji dengan berbagai dugaan, namun kehidupan aku sentiasa mekar dan harum dalam kelopak-kelopak kehidupan. Dan aku harap kebahagiaan ini sentiasa kekal sampai bila-bila pun. Kita hanya mampu merancang tuhan sahaja yang menentukannya. Jadi, rancanglah ia sebaik mungkin kerana hidup hanya sekali.

Kredit : husnabaek.blogspot.com

Continue reading Tips Kebahagiaan Dalam Kehidupan