Tag Archives: tips sebelum berhenti kerja

Rasa Macam Nak Berhenti Kerja

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Rasa macam nak berhenti kerja???

Rilek. Sabar dulu. Jangan buat perkara yang tak masuk akal ni. Melainkan korang dah ada income yang boleh membantu selepas  korang bersara nanti. Haha. Entah macam mana. Aku pun sebenarnya rasa macam korang rasa gak. Perasaan nak berhenti kerja tu semakin hari semakin menebal. Mungkin juga disebabkan oleh ketidakselesaan dalam kehidupan sekarang ni.

rasa macam nak berhenti kerjaGambar : Google Images

Continue reading