Tag Archives: tips untuk ibu bapa

Isteri Marah Suami Untuk Lepas Penat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Isteri marah suami untuk lepas penat?

Sejujurnya, aku pun dah pernah kena marah kat isteri. Penat punya pasal. Padahal bukan benda besar sangat pun. Kecil sebesar semut gula-gula tu je masalahnya. Tapi disebabkan oleh badan yang penat, otak yang tak rajin nak berfikir lagi, terpaksalah aku terima kemaharan isteri dengan hati yang sungguh sayu.

Tak baik gaduh-gaduh yer...

Tak baik gaduh-gaduh yer…

Continue reading

Tips Berguna Untuk Ibu Bapa

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Banyak tips berguna untuk ibu bapa yang boleh kita dapati dan jadikan ia rujukan yang berguna untuk menambah ilmu pengetahuan tentang alam kekeluargaan. Hari ni, aku ingin kongsikan dengan korang semua berkenaan dengan satu ilmu. Ilmu ini lebih kepada tips untuk mengelakkan tumbesaran mental anak-anak terganggu. Masa buat blogwalking kelmarin, aku ada jumpa artikel yang sangat berguna ni. Fikir punya fikir, baik aku kongsikan di sini.

tips berguna untuk ibu bapa

Continue reading