Tag Archives: top komen

Top Komentator Julai 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat hari raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin kepada mereka yang mengenali aku selaku pengurus Pondok Kecil. Maaf dipinta andai selama berkenalan ini, ada hati-hati yang telah diguris dengan rakusnya. Banyak jiwa-jiwa yang tidak berada dalam keamanan. Juga banyak bermain emosi dan perasaan korang semua. Aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Dengan tagline yang tak basi-basi “Kira 0-0 la deh…”

salam aidilfitri 2013

Gambar : Wordless Wednesday #64 – Salam Aidilfitri 2013

Continue reading

Top Komentator April 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Juara Top Komentator April 2014 Pondok Kecil bakal diumumkan hari ini. Dan seperti biasa, aku rasa. Korang semua dah tahu siapakah dia juara untuk top komen bulan April yang lepas. Haha. Tapi tak mengapalah. Aku siarkan juga sebab benda ni dah jadi benda wajib yang perlu disiarkan setiap bulan.

Top Komentator April 2014 Pondok KecilGambar : Google Images

Continue reading

Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Berjaya juga mengeluarkan artikel untuk Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil. Bulan ni lambat sikit umumkan juara top komen. Bukan sengaja. Tapi terpaksa. Banyak komitmen yang perlu diberikan perhatian terlebih dahulu. Menyebabkan blog Pondok Kecil agak terabai untuk seketika. Minta maaf pada mereka yang terlibat. Harap korang tak kesah.

 top komentator mac pondok kecil

Continue reading

Top Komentator Februari 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Top Komentator Februari 2014 Pondok Kecil datang lagi. Jutaan terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam memeriahkan lagi blog Pondok Kecil. Dari hari ke hari, bulan ke bulan, korang tak pernah jemu untuk singgah membaca dan mengomen di setiap artikel yang ada di laman Pondok Kecil.

Top Komentator Februari 2014 Pondok Kecil

Terima kasih….

Continue reading

Top Komentator Disember 2013 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Permulaan tahun 2014 yang cukup bertuah. Kat mana tuahnya pun aku tak tahu lah. Haha. Apa yang aku harapkan, tahun 2014 ni, tahun yang penuh dengan rezeki yang melimpah ruah. Aminnn. Baik dalam dunia blogging, dunia pekerjaan, kehidupan bersama keluarga tercinta dan sebagainya lagi. Semoga semuanya akan membawa sinar baru dan lebih baik daripada tahun 2013. InsyaAllah.

mutiara kata tahun baru untuk top komentator Continue reading