Tag Archives: top komentator pondok kecil

Top Komentator Januari 2015 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pertama sekali aku nak minta maaf kepada mereka yang terlibat. Aku terlupa untuk menyiarkan artikel wajib setiap bulan dan aku gagal menyiarkan artikel tersebut pada tarikh yang sepatutnya. Jari disusun, maaf ku pohon. Kesibukan yang melanda menyebabkan aku terlupa untuk menghargai pengomen setia blog Pondok Kecil.

maaf

Sorry dehhh…

Continue reading

Top Komentator November 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bulan November sudah pun berlalu dengan pelbagai kenangan manis dan pahit untuk kita jadikan iktibar bagi menempuh kehidupan dihari seterusnya. Tahun 2014 juga bakal meninggalkan kita dengan seribu satu kenangan manis. Juga kenanangan pahit yang sukar untuk dilupakan.

kenangan pahit dan manis

Sekadar gambar hiasan : Google Images

Continue reading

Top Komentator Oktober 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dah lama aku tak tulis cerita tentang top komentator di blog Pondok Kecil. Pada bulan September yang lepas, juara top komen jatuh kepada saudara Yusri. Juara top komen untuk bulan Ogos. Jadi, kebetulan masa tu, aku agak sibuk sampaikan terlupa nak tulis artikel pasal ni.

Dontforget1

Yer la… Yer la… Lepas ni orang tak lupa dah laaa…

Continue reading

Top Komentator Ogos 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Juara top komentator ogos 2014 Pondok Kecil bakal diumumkan seketika nanti. Jadi, ambil masa dan ruang. Tenangkan diri setenang yang mungkin. Tarik nafas dalam-dalam, hembus pelan-pelan. Jangan gelojoh sangat. Nanti tercekik nafas sendiri pula. Hari ni, aku bersyukur sangat. Masih lagi dikurniakan nikmat untuk menghirup udara yang segar di bumi Malaysia ni. Esok lusa belum tentu lagi.

Thank-you-allah

Continue reading

Top Komentator Julai 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat hari raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin kepada mereka yang mengenali aku selaku pengurus Pondok Kecil. Maaf dipinta andai selama berkenalan ini, ada hati-hati yang telah diguris dengan rakusnya. Banyak jiwa-jiwa yang tidak berada dalam keamanan. Juga banyak bermain emosi dan perasaan korang semua. Aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Dengan tagline yang tak basi-basi “Kira 0-0 la deh…”

salam aidilfitri 2013

Gambar : Wordless Wednesday #64 – Salam Aidilfitri 2013

Continue reading