Tag Archives: upah menjahit baju

Pendapatan ke-18 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Pendapatan ke-18 panduan menjahit baju telah pun diperolehi. Baru kali yang ke-18. Masih lama lagi masa yang diperlukan untuk mencapai target ke-100. Bukan senang sebenarnya. Walaupun aku tahu, target ke-100 tu senang aje korang boleh dapat. Tapi bagi aku, ianya amat sukar. Haha.

Pendapatan ke-18 Panduan Menjahit Baju

RM25… Tak banyak pun. Sila jangan dengki. Ye???

Continue reading

Pendapatan Ke-8 dan ke-9 Panduan Menjahit Baju

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. kelmarin terima pendapatan ke-8 dan ke-9 panduan menjahit baju. Tak banyak mana pun yang diperolehi. Tapi cukup la untuk dibuat perbelanjaan blog seharian. Haha. Dan apa yang aku harapkan, esok lusa akan masuk lagi komisen seterusnya daripada jualan panduan menjahit baju.

Pendapatan Ke-8 dan Ke-9 Panduan Menjahit Baju Pendapatan Ke-8 Panduan Menjahit Baju

Continue reading

Jahit – Iklan Raya Petronas 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setiap tahun, Petronas sentiasa menghangatkan keadaan dan suasana raya dengan pelbagai iklan raya Petronas yang kreatif dan menyentuh jiwa. Tahun ini, sekali lagi Petronas mengeluarkan iklan raya yang bertajuk Jahit. Kenapa tak letak sahaja tajuk jana pendapatan dengan menjahit. Haha. Bila sebut raya ni, teringat pula pada baju raya. Belum beli lagi baju raya ni. Emm rasa nak pakai yang tahun lepas punya. Tapi dah kecik dan ketat. Tak kan pagi-pagi raya pakai baju melayu seksi dan ketat. Kalau bujang lagi, OK juga. Hehe.

iklan raya petronan 2013

Kredit : Janji Semalam

Continue reading