Tag Archives: villa nabilla

Aku Jadi Hantu Villa Nabila

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Masalah. Memang masalah. Tekanan perasaan? Tak yah nak cakap la bab tekanan perasaan ni. Emosi sama dalam keadaan putus cinta? Tension bagaikan nak tikam perut sendiri? Semuanya dirasai apabila dugaan dan ujian berlaku dalam waktu yang tak di ingini. Rasa macam nak ambik jer menda tu, nak rembat jauh-jauh. Masa ni aku rasa kan, kalau jadi hantu Villa Nabila, mungkin tak stress macam ni kot.

adakah benar banglo Villa Nabila berhantuGambar : Google Images
Berani korang yer. Misi mencari hantu Villa Nabila ke ni?

Continue reading