Takziah Buat Rini AF Sekeluarga

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Lama sudah emel aku tak bukak. Bila bukak jer dekat 150 emel yang belum aku baca. Biasa la emel dari kaki komen pondok kecil, emel dari nuffnang yang ajak join contest, dan segala macam lagi emel yang masuk. Dan aku terkejut bila membuka emel blog beautifulnara.com. Entri yang bertajuk (TAKZIAH)Anak Sulung Rini AF Meninggal Dunia, Al-Fatihah.

Entri yang aku langgan dari blog beautifulnara.com

Tersentak juga hati aku dan berita ini terus mengingatkan aku pada entri yang pernah aku ceritakan dulu. Entri yang bertajuk Anak Perempuan Rini AF Kritikal – Ingat Kenangan Lama. Takziah buat keluarga Rini AF. Semoga tabah dan sabar dalam menghadapi ujian yang diberikan.

Takziah buat mereka.

p/s : Semoga keluarga Rini AF cekal dan tabah di atas pemergian anak sulung mereka itu.

24 thoughts on “Takziah Buat Rini AF Sekeluarga

    1. hafizul Post author

      betul tu puanbee..aku rasa nak mengalir air mata jer bila tengok tajuk mcm ni..tapi kita semua sebagai umat Islam kena terima la Qada dan Qadar dengan redha..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge