Gambar komen

Terima Kasih Cik Tom

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni nak buat entri ringkas jer dan terima kasih kepada rakan blogger Cik Tom sebab menyedarkan aku tentang kesilapan yang berlaku kepada Pondok Kecil. Tanpa makluman Cik Tom aku rasa sampai bila-bila pun aku tak perasan. Hehe. Maklumla Pondok Kecil usia setahun jagung dan banyak lagi menda yang perlu di pelajari.

Lepas terima emel dari Cik Tom, aku terus check ruangan Spam dalam Pondok Kecil. Terkejut beruk sekejap sebab terdapat 43 komen yang telah dianggap Spam. Haiya kenapa semua ni terjadi. Ramai juga komen rakan blogger yang termasuk dalam kategori ni. Mintak maaf semua. Aku tak perasan.

Gambar komen
Komen yang dianggap Spam

Lepas ni aku harap benda macam ni tak kan terjadi lagi. Bagi mereka yang aku tak balas komen tu, jangan terasa hati ekk. Bukan niat aku untuk mengguris perasaan korang semua. Rakan blogger Titan tu, aku harap kau tak kecil hati ekk. Ada masa jumpa kau, aku pujuk dengan cendol semangkuk. Cukup tak???

Bagi komen rakan blogger lain yang termasuk dalam kategori Spam ni, sekali lagi aku nak mintak maaf. Terima kasih kerana sudi komen di ruangan Pondok Kecil.

Buat Cik Tom, terima kasih banyak-banyak sebab menyedarkan aku akan kesilapan yang tidak disengajakan ini. Terima kasih.

28 thoughts on “Terima Kasih Cik Tom”

  1. ciktom cek blk entry lama2 mmg komen ciktom xterpublish..dh agak masuk spam…blog ciktom pun sm selalu gak jd camtu tue alert tgk juga inbox spam…

    thanks ye unspam komen ciktom..br lg semangat nak komen byk2 pasni =)

    1. ehh terima kasih utk apa??dah memang kena unspam pun sebb cik tom bukan spam..haha..waaa suka hati bila dpt thu ciktom bersemngt utk komen byk2 dekat blog yang tak seberapa ni..terima kasih..hehe

    1. Emm tak tau pulak yang spam tu akan termasuk komen pelawat jugak..nasib baik cik tom yang bgtau..kalau tak smp ke hari ni tak tau..kesian kat rakan blogger yang datang mengomen di pondok kecil….hehe..nasib hok demo tak bahang masuk dlm spam..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *