28 thoughts on “Terima Kasih Cik Tom

  1. cik tom

    ciktom cek blk entry lama2 mmg komen ciktom xterpublish..dh agak masuk spam…blog ciktom pun sm selalu gak jd camtu tue alert tgk juga inbox spam…

    thanks ye unspam komen ciktom..br lg semangat nak komen byk2 pasni =)
    cik tom recently posted..Komisyen Kesembilan dari JDRMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      ehh terima kasih utk apa??dah memang kena unspam pun sebb cik tom bukan spam..haha..waaa suka hati bila dpt thu ciktom bersemngt utk komen byk2 dekat blog yang tak seberapa ni..terima kasih..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Emm tak tau pulak yang spam tu akan termasuk komen pelawat jugak..nasib baik cik tom yang bgtau..kalau tak smp ke hari ni tak tau..kesian kat rakan blogger yang datang mengomen di pondok kecil….hehe..nasib hok demo tak bahang masuk dlm spam..

      Reply
        1. hafizul Post author

          hahahahahaha…hola keno tengok sokmo doh la..kekgi gak dop pasal-pasal rezki pondok kecil bahang ko spam..kayo gitu jah spam kekgi..

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge