26 thoughts on “Tibanya Puasa, Asam Gupal Mak Cik Tidak Pernah Dilupakan

    1. hafizul Post author

      alamak suri..tak pernah mkn ke??asam gupa tu mcm kat dalam gamabr tu la..sedap tau..dia dibuat dari sagu..dalam nya ada isi kacang..best..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Kuih yang atas ke @ yang bawah..haha..ni la kuih asam gupal…tapi kalau negeri lain aku tak pasti panggil kiuh apa..kg aku terkenal dengan asam gupal jer…aku pun suka sgt mkn kuih ni..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      emm tak pernah makan ke asam gupal?hehe..sedap sangat asam gupal makcik kg ni buat..selamat berpuasa ibu dan keluarga…jangan salah masak utk mkn tghari yer..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      sagu gula melaka??haha..sory bro aku tak pernah makan kuih sagu gula melaka..nanti ada kebetulan aku try..hehe..sedap ke??asam gupal ni aku tak pandai nak terangkan rasanya..nanti ada jual dekat bazar ramadhan tu, bro try la beli..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge