47 thoughts on “Top Komentator Februari 2015 Pondok Kecil

    1. hafizul Post author

      Hamboiii.. Siapalah saya nak dibandingkan dengan Hero Borneo kan? Mana-mana pun, saingan tetap ada. Berbeza saingan baik dengan jahat jer.. Haha.. Kan2?

      Reply
    1. hafizul Post author

      Amboi.. Macam bodek aje nihhh.. Haha..terbaiklah. Walaupun apa sebabnya, saya ucapkan terima kasih.. Terharu sangat dengan komen pembaca macam ni.. sekaligus menaikkan lagi semangat untuk terus mengarut dari hari ke hari.. Haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Haha..tahu tak apa..sejak dua menjak ni dah rasa semakin sibuk..bulan 4 nanti baru leh bagi tumpuan semula kat blog..hehe..terima kasih yer..insyaAllah..tak resign nya kerja blogging ni..hahaa

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..terima kasih sebab menghormati keputusan saya..rasanya dah tak boleh nak bagi komitmen lagi dahhh untuk buat artikel macam tu..hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge