Top Komentator Januari 2014 Pondok Kecil

59 thoughts on “Top Komentator Januari 2014 Pondok Kecil

  1. Ieta

    Humang aih… Akak kengkadang rasa nak berhenti kerja je, nak blogging 24 jam. Baru boleh blogwalking manjang… Tp encik usben tak bagi berhenti kerja… Kengkadang tensen la krja ngan orang kan? Eh, lari topik plak… Nak luah pasaan sebenornya… 😀

    Reply
  2. Ieta

    Eh, best plak blog nih. Patutlah Datin Suri suka singgah… Jarang nokia c3 ni dpt tinggalkan komen kat blog org. O ya, encik usben kata “huh, belakar tinggi2, nk berhenti” ikut je la… 😀

    Reply
    1. hafizmd

      Ieta, ambe kalau gaji ambe dah cukup utk tampung semuanya, pasti 10000% ambe mohon hantar surat kepada isteri utk jadi suri rumah sepenuh masa…tp itu semua belum dicapai…

      moga2 dapat dicapai jua…ameen

      p.s- maaf tuan PK, jadi ruangan lain plak dah kotak komen ni…hahahhaa
      hafizmd recently posted..Celoteh Hariz #1 Hariz Nak Baby!My Profile

      Reply
      1. hafizul Post author

        Haha…ingtkan saya sorang jer berperasaan macam ni..ada gak orang lain ekk..tak ape..sila buat apa yang deme rasa suka buat di ruangan komen ni..saya dop kesah..hehe

        Reply
  3. Ieta

    Typo *belajar. Wakaka… Syoknya mengomen dlm blog PK ni, sampai typo plak (hairan camana dari nokia c3 ni ok plak bila kat blog PK ni, sume nampak jelas) 😀

    Reply
    1. hafizul Post author

      Hahaha..tak jugak kot..sebab kaum lelaki ni dia rajin lebih sikit..hahaha..lama bro menyepi..terima kasih masih ingtkan pondok kecil..hehe

      Reply
  4. iAwani

    Tahniah buat para top komentator .. saya pun banyak komitmen lain. Selalu jenguk ke sini tapi dah kurang memberi komen.. syabas sebab masih kekal dengan theme Thesis 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge