Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Berjaya juga mengeluarkan artikel untuk Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil. Bulan ni lambat sikit umumkan juara top komen. Bukan sengaja. Tapi terpaksa. Banyak komitmen yang perlu diberikan perhatian terlebih dahulu. Menyebabkan blog Pondok Kecil agak terabai untuk seketika. Minta maaf pada mereka yang terlibat. Harap korang tak kesah.

Β top komentator mac pondok kecil

Bulan April ni, aku harap jadual kerja tak padat sangat. Boleh la aku luangkan sedikit masa bersama blog aku dan blog korang semua. Dah terabai sangat dah ni. Kekasih hati Alexa tu dah merajuk sakan jadinya. Jenuh la aku nak pujuk nantinya. Haha.

Ok. Tanpa berlengah masa lagi, aku nak umumkan juara top komentator bulan Mac di blog Pondok Kecil. Pemenangnya jatuh kepada saudari Suri dariΒ Blog Cahaya Cinta. Jutaan terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada saudari Suri. Tidak lupa juga kepada mereka yang terlibat dalam memberikan sepatah dua kata untuk setiap artikel yang aku siarkan.

Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil

Juga tidak dilupakan kepada mereka yang singgah membaca di blog Pondok Kecil sepanjang bulan Mac 2014. Seperti biasa, juara top komen akan menerima sedikit hadiah berupa wang ringgit berjumlah … RAHSIA … Haha.

Ok. Sebelum terlupa, aku ingin kongsikan bayaran komisen Jobdirumah. Alhamdulillah. Dah masuk pendapatan ke 30 dari Jobdirumah. Komisen Jobdirumah ni, aku dapat minggu lepas. Tak perasan pula ada komisen kerana dah lama tak login akaun Agen Affiliate Jobdirumah.

Pendapatan Ke 30 Dari JobdirumahAlhamdulillah. Rezeki dikala kesempitan melanda….

Apa yang aku harapkan, bulan ni dapatlah kejarkan target yang dah lama terabai tu. Target yang tak pernah nak capai. Haha. Dasyat sungguh bulan lepas. Komitmen dengan blog dah menurun. Biasalah kan. Lumrah hidup blogger sambilan. Ada pasang surutnya. Mana yang penting, kita dahulukan.

Bulan depan nak renew domain Pondok Kecil dah. Bulan ni nak kena cari duit lebih la sikit. Harap masuk lagi komisen Affiliate yang lain sepanjang bulan April 2014. Lepas bayar domain tak apa doh. Haha.

Ok. Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

53 thoughts on “Top Komentator Mac 2014 Pondok Kecil”

  1. wahh tercalon juga hambe di tempat kelima ye…

    kalau blog PK kata terabai, blog sy lg berganda terabainyer. sibuk dgn bizzz… dan family πŸ™‚ alexa mmg merajuk sakan

    tahniah suri. mmg mantop

  2. Mmg tip top betullah suri ni..payah betul nak kejor..hoho

    apapun, tahniah suri n semua…mmg terbaiklah dan rajin semua ni…

    boh..moga makin murah rezeki..ameen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *