Banner

Wordless Wednesday #10 – Aku Ada Kau Ada?

by hafizul on June 13, 2012

in Wordless Wednesday

Share it now!

{ 19 comments… read them below or add one }

Izzuddin Fauzi June 14, 2012 at 7:08 am

Dengan logo 50 tahun kemerdekaan :)
Izzuddin Fauzi recently posted..Memang Masa Selalu Cemburu Dengan ManusiaMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 10:55 pm

Hehe…duit yang mcm ni la selalu aku simpan…

Reply

Cikgu Hairul June 14, 2012 at 9:00 am

Aku tak ada..
Cikgu Hairul recently posted..Makan TimeMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 11:19 pm

Hehe..a da jugak ke??wahhh seronoknya aku ada…hehe

Reply

suri June 14, 2012 at 12:34 pm

ei nampak gaya blog hnya on hari rabu jer hee sb byk entri ttg cik W
suri recently posted..Rice WeevilMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 11:18 pm

Yup…masa tu ada kelapangan sikit…

Reply

suri June 14, 2012 at 12:35 pm

Duit yg di lipat dua harp msh boleh di gunaka n lagi :) jangan koyak plk nntia da kedia yang sedia tolak mentah2
suri recently posted..Rice WeevilMy Profile

Reply

tehr June 14, 2012 at 6:28 pm

duit lama ni, bro
dah barang antik ni
tehr recently posted..Samsung Galaxy S III Pandai MenariMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 11:11 pm

Hahaha..barang antik ekk..makin aku nak simpan..syg giler la jadinya

Reply

Jebeng Otai™ June 14, 2012 at 10:13 pm

mmg x der la bro.. :)
Jebeng Otai™ recently posted..Pemadam Api ABCMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 11:09 pm

Hahaha…aku rasa bangga sebab aku ada..boleh tak macam tu???

Reply

mohamad ilyas June 18, 2012 at 2:37 pm

salam..menjana pendapatan dengan emas modal minum rm 1000 keuntungan mingguan rm100 setiap minggu akan masuk ke dalam akaun anda..jika berminat sila hubungi saya untuk keterangan lanjut..0172649020

Reply

hafizul June 19, 2012 at 12:02 am

hehe..terima kasih atas informasi tu..buat masa sekarang saya tak ada perancangan untuk ke arah tu lagi..hehe

Reply

yusri June 15, 2012 at 10:38 am

sipe boh…bare rare nih…nati jual kat e-bay…hahaha
yusri recently posted..Apa Ada Pada WWW1My Profile

Reply

hafizul June 15, 2012 at 11:02 pm

Hehe..insyaAllah kawe akn simpan…boleh jugak ke jual kat e-bay??

Reply

yusri June 16, 2012 at 8:25 am

buleh jual belako…lagi2 bare rare lagu tuh….
yusri recently posted..Apa Ada Pada WWW1My Profile

Reply

hafizul June 16, 2012 at 11:00 pm

Haha..agok2 sejuto orang beli dop???

Reply

yusri June 18, 2012 at 9:10 am

ado ore beli tu..sejuto rupiah..hahaha
yusri recently posted..Kemaskini ResumeMy Profile

Reply

hafizul June 18, 2012 at 11:50 pm

haha..demo gak kawe ingat dalam nilai dollar..

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: