26 thoughts on “Wordless Wednesday #11 – Suatu Masa Dulu

        1. hafizul Post author

          ia juga digunakan untuk mengkhabarkan kepada org kg bahawa terdapat kematian di kg tersebut..sekarang mn ada lagi??ada jer orang meninggal,hp akan jadi mangsa..hehe…paling penting org jauh boleh diterima maklumat tu..

          Reply
    1. hafizul Post author

      emm tu la..ada jer orang mati, mesti geduk dipalu..malam2 memang terngiang-ngiang paluan tu..aduss seram betul waktu kecil dulu..hehe

      Reply
  1. yusri

    kawe ingat lagi dengan geduk nih…dulu kat sejid Tenang tu banyok kali doh jugok pecoh.gotu kan buat dengan kulit lembu/kuba kalu dok silap…dulu gemuloh abe husin anok tok we amat dengan pok li rajin katok geduk ni…kawe pung rajing jugok kade-kade buat main..huhuhu
    yusri recently posted..Tupai Halim YazidMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      oloh…demo ingt lagi ko??haha..meme betul pun mudoh soyok…sejid dekat sekoloh ren dah tu dop..tapi loni sejid tu tak dop doh..jadi bgunan sekoloh 4 tingkat doh boh…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge