49 thoughts on “Wordless Wednesday #12 – Makanan Orang Kampung

        1. hafizul Post author

          yaa betul tu..ni aku buat pun sebab isteri aku dah 2 hari beria-ia nk mkn..aku sbg suami yang baik hati buatkan je la..hahaha

          Reply
    1. hafizul Post author

      Ha ah..meggi campur ngn telur..lepas tu goreng jer macam telur dadar…hehe..tapi maggi tu kena rebus dulu la baru dicampurkan dengan maggi dan digoreng dlm kuali..hehehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..resipi mudah jer..telur & maggi jer..
      1. rebus maggi sampai lembut..
      2. Sejatkan maggi sehingga air kering..
      3. Pecahkan 2 biji telur dalam mangkuk kemudian campurkan maggi yang direbus tadi..
      4. Lepas kacau sehingga sebati, gorengkan dalam kuali..dengan minyak yang sedikit..
      5. Lepas tu, siap..dah boleh makan..hahaha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge