Banner

Wordless Wednesday #16 – Aku Dapat Belkin Percuma

by hafizul on August 8, 2012

in Wordless Wednesday

Wordless Wednesday - Gambar Jer, Ayat Esok-Esok Ler

Share it now!

{ 40 comments… read them below or add one }

sweetkurma August 8, 2012 at 4:42 pm

wahhhhh bestnya dapat percuma
sweetkurma recently posted..wordless wednesday – twitterMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 4:49 pm

Huhu…yang penting beg ni ada warranty setahun…wahhh kembang kempis hidung time dapat beg ni..hahaha

Reply

suri April 18, 2014 at 1:50 am

ada jaminan agak bila cukup seminggu cuba koyak pastu minta jaminan boleh tak?
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

suri April 18, 2014 at 1:50 am

untuk saya tiada apa-apa ker alahai nasib celaru begini
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

budak felda August 8, 2012 at 4:56 pm

huh rezeki ramadhan laa..tahniah..ada lebeh ? :)
budak felda recently posted..Olimpik 2012 : Atlet Malaysia LayuMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:21 pm

hahaha..setakat ni tak de lagi..nanti la kalau ada rezki pulak, aku bg kat bro yer…

Reply

budak felda August 8, 2012 at 11:25 pm

yahoooo…..:) ermmm menanti nie hahahaha..;)

psst : gurau jer bro..
budak felda recently posted..Olimpik 2012 : Atlet Malaysia LayuMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:28 pm

hehe..tak pe bro…kalau ada rezki bro, gurau akan menjadi kenyataan laaa..huhu

Reply

budak felda August 8, 2012 at 11:33 pm

gurau ada makna hehehe
budak felda recently posted..Olimpik 2012 : Atlet Malaysia LayuMy Profile

Reply

suri April 18, 2014 at 1:51 am

kalau ada sah pk agaknya akan buat contest
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

nurmisnan August 8, 2012 at 5:02 pm

rasanya dah komen tapi hilang ler plak.. hik3
nurmisnan recently posted..Wordless Wednesday #55My Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:21 pm

dah komen ke??tak de pun dalam spam..maybe teknikal error kot..hehe

Reply

suri April 18, 2014 at 1:52 am

komen anda di sedut oleh wordpresslah sabar ya komen sekali lagi
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Blog Asyraf August 8, 2012 at 7:00 pm

Terbaik, siap ada warranty lagi tu bro :)
Blog Asyraf recently posted..Arsenal Sah Tandatangani Santi CazorlaMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:19 pm

tu la pasal..asalnya tak tau pun beg ni ada warranty..tetiba budak kerja situ cakap, wahh bestnya dapat beg ni..warranty setahun nih..huhu

Reply

suri April 18, 2014 at 1:53 am

kepuasan pelanggan akan rasa sedikit terjamin dan berbalo bila kita beli sesuatu barang tu
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Blog Asyraf August 8, 2012 at 7:01 pm

Dapat dari mana ni :P
Blog Asyraf recently posted..Arsenal Sah Tandatangani Santi CazorlaMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:18 pm

dari tauke kedai jual beg bro..dia seorg yang baik hati..huhu

Reply

suri April 18, 2014 at 1:56 am

kalau bro bawa saya jumpa dia agaknya akan dapt percuma tak
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Ibu Mifzal Arsyad August 8, 2012 at 8:46 pm

wah…dpt free yg best tu..
Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Iklan Raya Petronas Sempena Hari Raya Aidilfitri 2012My Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:18 pm

ni la kelebihan bila baik dengan orang..huhu..suka sgt bila diberi percuma..kalau beli harga seratus lebih ni..huhu

Reply

suri April 18, 2014 at 2:12 am

ingat dia nak bagi para blogger yang baik hati ini
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Man August 8, 2012 at 11:56 pm

Boleh bawa merempit ni. haha
Man recently posted..WW# 16 – Dajal KawanMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:58 pm

hahahaha…boleh man..aku pun pakai buat merempit ke tempat kerja..ringan dan selesa..huhu

Reply

suri April 18, 2014 at 2:13 am

kalau merempit makan berdua cepat lakunya
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

yusri August 9, 2012 at 11:55 am

bawak pegi sekolah ok tak beg ni?
yusri recently posted..Berbuka Puasa Dengan Bubur Lambuk TerengganuMy Profile

Reply

hafizul August 10, 2012 at 12:16 am

emm ok jugak…sebab ringan jer..tapi kalau budak bwk g sekolah tak sesuai kalau buku banyak…

Reply

yusri August 11, 2012 at 6:16 am

budak sekolah loni memang banyak buku…tak macam kita dulu-dulu…

Reply

hafizul August 11, 2012 at 12:00 pm

hola tu la boh..tak po la..deras panda sikit kalau bowok btk buku g sekoloh..haha

Reply

suri April 18, 2014 at 2:14 am

bawa pergi naik bas pun boleh juga ini
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Jebeng Otai™ August 10, 2012 at 7:27 am

dpt hadiah ker ni??
Jebeng Otai™ recently posted..Tips Perniagaan OnlineMy Profile

Reply

hafizul August 10, 2012 at 10:08 pm

dapat hadiah tak juga bro…mungkin sumbangan ikhlas ni..sebab mulut aku gatal yang tanya harga beg ni..terus dapat FOC..haha

Reply

suri April 18, 2014 at 2:15 am

makwe bagi atau orang kedai bagi tapi erti kata pk bayar sendiri
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

sop August 10, 2012 at 3:34 pm

Smart beg bro..
ada lebih? beg laptop SOp dah uzur gak nih.. :)
sop recently posted..Iklan Raya Petronas 2012 kurang best?My Profile

Reply

hafizul August 10, 2012 at 10:00 pm

Hahaha..tak de lebih dah bro..yang ni jer sy dapat..tu pun FOC..haha

Reply

suri April 18, 2014 at 2:15 am

jadilah seorang yang murah rezeki pk ahaks
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

daddydee August 14, 2012 at 9:53 am

cantik beg tu…yang penting belkin…
daddydee recently posted..Ukur Baju Di Badan SendiriMy Profile

Reply

hafizul August 14, 2012 at 12:55 pm

Hehe..beg free jer…janji belkin + warranty 1 tahun..

Reply

suri April 18, 2014 at 2:16 am

penat pk kat aada jaminan kasihan sungguh
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

suri April 18, 2014 at 2:16 am

itu beg jemana ker nampak gaya saya tak mampu nak belilah
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: