Banner

Wordless Wednesday #16 – Aku Dapat Belkin Percuma

by hafizul on August 8, 2012

in Wordless Wednesday

Wordless Wednesday - Gambar Jer, Ayat Esok-Esok Ler

Share it now!

{ 27 comments… read them below or add one }

sweetkurma August 8, 2012 at 4:42 pm

wahhhhh bestnya dapat percuma
sweetkurma recently posted..wordless wednesday – twitterMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 4:49 pm

Huhu…yang penting beg ni ada warranty setahun…wahhh kembang kempis hidung time dapat beg ni..hahaha

Reply

budak felda August 8, 2012 at 4:56 pm

huh rezeki ramadhan laa..tahniah..ada lebeh ? :)
budak felda recently posted..Olimpik 2012 : Atlet Malaysia LayuMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:21 pm

hahaha..setakat ni tak de lagi..nanti la kalau ada rezki pulak, aku bg kat bro yer…

Reply

budak felda August 8, 2012 at 11:25 pm

yahoooo…..:) ermmm menanti nie hahahaha..;)

psst : gurau jer bro..
budak felda recently posted..Olimpik 2012 : Atlet Malaysia LayuMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:28 pm

hehe..tak pe bro…kalau ada rezki bro, gurau akan menjadi kenyataan laaa..huhu

Reply

budak felda August 8, 2012 at 11:33 pm

gurau ada makna hehehe
budak felda recently posted..Olimpik 2012 : Atlet Malaysia LayuMy Profile

Reply

nurmisnan August 8, 2012 at 5:02 pm

rasanya dah komen tapi hilang ler plak.. hik3
nurmisnan recently posted..Wordless Wednesday #55My Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:21 pm

dah komen ke??tak de pun dalam spam..maybe teknikal error kot..hehe

Reply

Blog Asyraf August 8, 2012 at 7:00 pm

Terbaik, siap ada warranty lagi tu bro :)
Blog Asyraf recently posted..Arsenal Sah Tandatangani Santi CazorlaMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:19 pm

tu la pasal..asalnya tak tau pun beg ni ada warranty..tetiba budak kerja situ cakap, wahh bestnya dapat beg ni..warranty setahun nih..huhu

Reply

Blog Asyraf August 8, 2012 at 7:01 pm

Dapat dari mana ni :P
Blog Asyraf recently posted..Arsenal Sah Tandatangani Santi CazorlaMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:18 pm

dari tauke kedai jual beg bro..dia seorg yang baik hati..huhu

Reply

Ibu Mifzal Arsyad August 8, 2012 at 8:46 pm

wah…dpt free yg best tu..
Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Iklan Raya Petronas Sempena Hari Raya Aidilfitri 2012My Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:18 pm

ni la kelebihan bila baik dengan orang..huhu..suka sgt bila diberi percuma..kalau beli harga seratus lebih ni..huhu

Reply

Man August 8, 2012 at 11:56 pm

Boleh bawa merempit ni. haha
Man recently posted..WW# 16 – Dajal KawanMy Profile

Reply

hafizul August 8, 2012 at 11:58 pm

hahahaha…boleh man..aku pun pakai buat merempit ke tempat kerja..ringan dan selesa..huhu

Reply

yusri August 9, 2012 at 11:55 am

bawak pegi sekolah ok tak beg ni?
yusri recently posted..Berbuka Puasa Dengan Bubur Lambuk TerengganuMy Profile

Reply

hafizul August 10, 2012 at 12:16 am

emm ok jugak…sebab ringan jer..tapi kalau budak bwk g sekolah tak sesuai kalau buku banyak…

Reply

yusri August 11, 2012 at 6:16 am

budak sekolah loni memang banyak buku…tak macam kita dulu-dulu…

Reply

hafizul August 11, 2012 at 12:00 pm

hola tu la boh..tak po la..deras panda sikit kalau bowok btk buku g sekoloh..haha

Reply

Jebeng Otai™ August 10, 2012 at 7:27 am

dpt hadiah ker ni??
Jebeng Otai™ recently posted..Tips Perniagaan OnlineMy Profile

Reply

hafizul August 10, 2012 at 10:08 pm

dapat hadiah tak juga bro…mungkin sumbangan ikhlas ni..sebab mulut aku gatal yang tanya harga beg ni..terus dapat FOC..haha

Reply

sop August 10, 2012 at 3:34 pm

Smart beg bro..
ada lebih? beg laptop SOp dah uzur gak nih.. :)
sop recently posted..Iklan Raya Petronas 2012 kurang best?My Profile

Reply

hafizul August 10, 2012 at 10:00 pm

Hahaha..tak de lebih dah bro..yang ni jer sy dapat..tu pun FOC..haha

Reply

daddydee August 14, 2012 at 9:53 am

cantik beg tu…yang penting belkin…
daddydee recently posted..Ukur Baju Di Badan SendiriMy Profile

Reply

hafizul August 14, 2012 at 12:55 pm

Hehe..beg free jer…janji belkin + warranty 1 tahun..

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: