42 thoughts on “Wordless Wednesday #17 – Bubur Lambuk Pondok Kecil”

    1. aku biasa letak pucuk niding jer..hahaha..tak tau bahasa melayu betul panggil daun apa..aku panggil pucuk niding jer…boleh kutip dekat kawasan rumah aku jer..tepi hutan rimba tu..hahaha

  1. Tengok bubur pon terliur dah ni.. Haha..
    Sedapnyeeeeeee. Share la resipi bro! Tak reti buat bubur lambuk letak daun daun niding ni.. daun apa tu?? Daun lain takleh letak ke? mcm daun pandan ke?

    1. Yaaa betul dah tu..bulan puasa memang tersohor dengan acara membuat bubur lambu..dekat kmpung aku aktiviti ni dilakukan dimasjid secara bergotong-royong..huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *