Banner

Wordless Wednesday #18 – Menghitung Hari

by hafizul on August 15, 2012

in Wordless Wednesday

Menghitung Hari -Hari Terakhir Bersama Pondok Kecil

Share it now!

{ 25 comments… read them below or add one }

titan August 15, 2012 at 3:27 am

hidup ke mati tu??
titan recently posted..HAU, HAU, HAU!My Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 2:40 pm

hidup..tgh tak larat ler tu…makan tak nak, minum tak nak..adoii…

Reply

Cikgu Hairul August 15, 2012 at 6:00 am

Ingatkan nak buat rendang anak ayam.. Hehehe
Cikgu Hairul recently posted..Wordless Wednesday # 7My Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 2:40 pm

Hehe..rendam anak ayam kalau sedap ok jer…haha

Reply

Jebeng Otai™ August 15, 2012 at 7:17 am

lor awat ni..huhu
Jebeng Otai™ recently posted..Tips Selesai Masalah ReplytocomMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 2:41 pm

Emm anak ayam sakit bro…ibu tinggal..hehe

Reply

maza August 15, 2012 at 12:09 pm

aduh! tak sempat dia membesar ya..
kalau tak, boleh dibikin rendang satu kali…

hehehe
maza recently posted..Mencukur BuluMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 2:45 pm

Hahaha..apa boleh buat..dah umur dia tak panjang…

Reply

Ibu Mifzal Arsyad August 15, 2012 at 3:44 pm

haiwan peliharaan ke?
Ibu Mifzal Arsyad recently posted..Lokasi Perangkap Had Laju Di Lebuhraya PLUS Sempena Aidilfitri 2012My Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:02 pm

Emm anak ayam yang di ambil dari rumah kawan..ibu dia tinggal…

Reply

sop August 15, 2012 at 4:17 pm

x lama dah tu,..
mungkin sakit rindu emak dia?
sop recently posted..Baby Auni menemani Papa berblogMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:03 pm

emm tu la pasal..kenapa la ibu dia ni..tak bertanggungjawab pulak..pandai buat anak jer..haha

Reply

sweetkurma August 15, 2012 at 5:28 pm

aduiiii kesiannya…hidup segan mati tak mau uwaaaa
sweetkurma recently posted..wordless wednesday – sendiriMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:04 pm

haha..kak ct gok ehh..sedap lalu ayat dia..haha

Reply

Man August 15, 2012 at 7:13 pm

Detik paling sedih. =’(
Man recently posted..Beruntunglah Wahai LuqmanMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:05 pm

emm tu la man..apa boleh buat..dah smp ajal dia..petang ni anak ayam tu dah tiada..huhu

Reply

Blog Asyraf August 15, 2012 at 7:14 pm

Herm, apa masalah ni?huhu..
Blog Asyraf recently posted..Wordless Wednesday #5 : Sudah Tunaikan Zakat Fitrah?My Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:06 pm

sakit rindu kot..haha..ibu dia tinggal ni ho..langsung kena demam rindu smp membawa maut..haha

Reply

Blog Asyraf August 15, 2012 at 7:17 pm

Sedih tengok..
Blog Asyraf recently posted..Wordless Wednesday #5 : Sudah Tunaikan Zakat Fitrah?My Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:06 pm

emm tu la..kalau aku boleh ubati sakit dia ni, mesti best..tp apa boleh buat..

Reply

hatiputera August 15, 2012 at 8:36 pm

kena letak tempat yang panas sikit bro..mungkin kesejukan tu.
hatiputera recently posted..PM arah kabinet kaji semula seksyen 114AMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:07 pm

emm aku dah letakkan lampu yang bulat tu..40W..tapi tak de respon pun…

Reply

hafidz August 15, 2012 at 8:49 pm

ciannya. sedih bila tengok :(
hafidz recently posted..Wordless Wednesday – Demam RayaMy Profile

Reply

hafizul August 15, 2012 at 9:09 pm

hehe..aku pun sedih jugak..makan tak mau, minum tak mau..duk mcm tu je la..petang ni balik kerja tengok dah keras..kesiannya…

Reply

Oh! budu August 15, 2012 at 9:49 pm

hidup lagi ke harini? siannya.
Oh! budu recently posted..join genting evangelist sekarang dan dapat tiket FREE!My Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: