Wordless Wednesday #32 – Bila Si Dia Mula Menunjukkan Perangai

Apa boleh dikatakan lagi. Keep Smile Alwayssssss…

52 thoughts on “Wordless Wednesday #32 – Bila Si Dia Mula Menunjukkan Perangai

    1. hafizul Post author

      Hehehe..rasa geram jer tgok duk main g tu..tapi apa boleh buat..nk marah memang budak tahu tak reti benda..haha..kalau dia kata putih tak, nak jawab emm putih ler sgt tu..hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      ha hok tu aku seram jugok tu..rumoh dekat ngn baru..selang sebuah bas jah ngn baroh..nye g kucar padi ore gak, nana kawe kena marah kekgi..haha

      Reply
        1. hafizul Post author

          lamo doh dop g..kawe dok tahu bakpo sejak duo menjak ni rajin pelik jah nak g kijo..mulo duk ralik cuti jah..hahaha..lepas entri rebung buluh kawe tu, pah ko hari ni, kawe tok jupo sg lagi nih..hahaha

          Reply
                1. hafizul Post author

                  sedap ehh dengar ko demo royat nih,,sero nak g jah..tapi jauh..kalu dekat supo lato tembakoh kan sedap..haha..ike keloh payh nok buleh boh kalu ngail..pakai tubo mudah jah..hahahaha

                  Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..memang betul kan sop..anak sedara sy ibu dia kata suka main bedak jugak..tapi tak tahan licin la kat lantai tu kalau tak disapu elok2..kan tak pasal2 boleh melihat aksi hebat..haha

      Reply
    1. hafizul Post author

      hehe..ni ayah dia la yang tacap kat muka tu..geram tgok duk sapu kat betis tu..mintak tak bagi..tu yang kena tacap mcm tu..emm nostalgia ke kereta mainan anak sy tu??hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      hehe..baby memang comel la cik tom..dan pandai main tanoh, tak tahu ler rupanya nanti..kena hari-hari main baruh, kelaring la muka tu nanti..hehe

      Reply
  1. Pingback: 10 Cara Nak Sabar Layan Kerenah Anak - Pondok Kecil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge