52 thoughts on “Wordless Wednesday #32 – Bila Si Dia Mula Menunjukkan Perangai”

    1. Hehehe..rasa geram jer tgok duk main g tu..tapi apa boleh buat..nk marah memang budak tahu tak reti benda..haha..kalau dia kata putih tak, nak jawab emm putih ler sgt tu..hahaha

        1. lamo doh dop g..kawe dok tahu bakpo sejak duo menjak ni rajin pelik jah nak g kijo..mulo duk ralik cuti jah..hahaha..lepas entri rebung buluh kawe tu, pah ko hari ni, kawe tok jupo sg lagi nih..hahaha

          1. kawe kelik Kelate ari tu dang jugok singgoh kat Taman Negara kat Merapoh,Kuala Lipis melepaskan penat selepas sangkut kat jalan jammed 3 jam. Main air kat Sungai Relau yang ada buat santuari ikan kelah…huhu

              1. buke kolam tapi sungai…air jernih molek…ikan kelah pun jinak,bermain-main di kaki dan siap boleh pegang lagi tu…huhu
                kawe dok pernoh lagi make ikan kelah…dulu masa gi ngail dok pernoh dapat ikan kelah…

                1. sedap ehh dengar ko demo royat nih,,sero nak g jah..tapi jauh..kalu dekat supo lato tembakoh kan sedap..haha..ike keloh payh nok buleh boh kalu ngail..pakai tubo mudah jah..hahahaha

                  1. haha..demo main ganah selalu..tapi kawe ado gok pengalame igat ike lepas tubo dulu-dulu…sukean time kutip ikang…2-3 hari lepas tu jernih sungai sapa patat napok…doh nok wat guane ikang habih mapuh…huhu

    1. Hehe..memang betul kan sop..anak sedara sy ibu dia kata suka main bedak jugak..tapi tak tahan licin la kat lantai tu kalau tak disapu elok2..kan tak pasal2 boleh melihat aksi hebat..haha

    1. hehe..ni ayah dia la yang tacap kat muka tu..geram tgok duk sapu kat betis tu..mintak tak bagi..tu yang kena tacap mcm tu..emm nostalgia ke kereta mainan anak sy tu??hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *