32 thoughts on “Wordless Wednesday #38 – Makmum Solat Ikut Suka Hati

    1. hafizul Post author

      Hehe..terima kasih bro..memang kelakar pun ada..tapi mcm bro kata la..mula-mula bagi dia ikut dulu..ikut dia lah nak buat aksi mcm mana pun..janji kita suruh dia mengikutinya..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hahahahaahha….bab ni memang sy kalah..anak sy pernah juga menguji keimanan sy mcm ni..bila sy solat, dia duk perhati jer kat depan tu..tak lama la terpaksa sy gelak..hahahaha…lepas su selamber jer dia senyum..adoii stress…tapi sekarang tak ada lagi..dia just duk main kot belakang jer..haha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge