Wordless Wednesday #53 – Alhamdulillah Dapat Juga

duit

Bertambah koleksi duit luar negara. Nak pergi sendiri tak tau bila.

72 thoughts on “Wordless Wednesday #53 – Alhamdulillah Dapat Juga

    1. hafizul Post author

      Dop ehh..bos kawe balik china..kawe mintak lah ngn dia..kot2 ada dismpan lagi..rupanya memang ada..dia kata duit tak habis wak beli..

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hehe..saya simpan elok2 ni..cuma tak carikan album lagi..nanti banyak sikit baru nak cari album..hehe..biasa la kan bila kita dah lama tak sentuh, lupa lah kat mana letaknya..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Emm dulu pernah gak kumpul setem..tapi album tu menghilang entah kemana..lepas tu senyap jer hobi tu..sekarang timbul hobi mcm ni pulak..hehe

      Reply
    1. hafizul Post author

      Alamk..lupa plak nak tanya orang yang beri..tapi tak banyak kot..sebab saya nak bagi duit ganti dia tak nak..dia kasih free jer…hahaha

      Reply
    1. hafizul Post author

      Hahaha..tak banyak lagi bro yang ada…sikit jer..rasa segan lah nak tunjuk sebab sikit jer..hehe..nanti banyak saya tunjuk lah..

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge