52 thoughts on “Wordless Wednesday #67 – Aku Rindu Saat Gembira Ini”

  1. pergh kalau macam ni aku pun akan merindui saat2 ini. hehe. tahniah la bro, tak sangka banyak tu. Inspirasi kepada newbie yang akan ikut program jobdirumah ni.

    1. Haha..terima kasih bro..ohh newbie sekarang jangan pandang sebelah mata bro..mereka kadang2 lebih hebat..ada sorang dua yang saya tengok..janji kena amalkan teknik yang betul..saya banyak amalkan teknik yang salah..hahaha..sebab tu sekarang sunyi aje dari komisen JDR ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *