Wordless Wednesday #69 – Apa Komen Korang Semua?

71 thoughts on “Wordless Wednesday #69 – Apa Komen Korang Semua?

    1. hafizul Post author

      Emm macbook memang tip top lah bro..saya pun memang dah lama nk pakai macbook.tapi bajet yang menjadi masalah..kena tunggu setahun dua lagi ot baru boleh beli..hehe

      Reply
  1. iAwani

    saya suka gunakan tablet tapi bukan untuk produktiviti.. entah kenapa, saya lebih selesa menaip di MacBook Air 13 berbanding menaip di keyboard untuk tablet pc macam dalam gambar kat atas tu .. maybe sebab saya gunakan ibu jari sebagai cursor di touchpad dan bukannya menggunakan jari telunjuk.

    Reply
    1. hafizul Post author

      Wahhh tak pernah lagi guna ibu jari sebagai cursor..mungkin boleh paraktikkan..mana tahu cepat sikit..saya biasa guna mouse aje..kalau guna mouse pad tu rasa macam kekok aje..haha

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge