Wordless Wednesday #88 – Statistik Pondok Kecil

statistik pondok kecilWordless WednesdayThe picture, no explanation.
Statistik Pondok Kecil di tahun 2014.
Sungguh aku tak sangka. Cempedak jadi nangka.

69 thoughts on “Wordless Wednesday #88 – Statistik Pondok Kecil

    1. hafizul Post author

      Emm tu lah pasal..apa-apa pun saya redha aje..hehe..susah nak dapat apa yang dah dapat tu..akhirnya jadi lagu ni pulak…

      Reply
  1. Kamil Salleh

    Salam… lama jgk tak berkunjung ke blog PK. Semoga sihat sejahtera. Blog gua pun dah tiada pengunjung. Semenjak pindah ke KL dan skrg bekerja jauh dr rumah ke tempat krj iaitu dr Ampang ke Kelana jaya PJ dan mlm buat kek cawan utk di jual, maka utk update blog begitu sukar.
    Kamil Salleh recently posted..Hati Seorang BloggerMy Profile

    Reply
    1. hafizul Post author

      Emm biasalah tu bro..bila dah hijrah macam ni, mesti banyak yang nak kena buat..tak apa lah..pentingkan yang lebih penting dari yang penting..ok?hehe

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge