Banner

Wordless Wednesday #9 – Pisang Gergasi

by hafizul on June 13, 2012

in Wordless Wednesday

Cukup setahun baru boleh makan hasil

{ 16 comments… read them below or add one }

Jebeng Otai™ June 13, 2012 at 9:18 pm

pergh..sedap dibuat cekodok..hehe
Jebeng Otai™ recently posted..Wordless Wednesday : BakauMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 12:04 am

Sedap2…hehe

Reply

Izzuddin Fauzi June 14, 2012 at 7:09 am

Taw x pa… Sodap buat cengkodok :) banyak gilo… Pueh makan :)
Izzuddin Fauzi recently posted..Memang Masa Selalu Cemburu Dengan ManusiaMy Profile

Reply

hafizul June 14, 2012 at 10:56 pm

Hehe…pisan ni aku bagi sama sanak sedara dekat2 jer..nak habiskan sefamily memang tak habis..

Reply

suri April 18, 2014 at 2:26 am
yusri June 15, 2012 at 10:34 am

Huh panje molek tande dio…ado berapo sikat tu?tapi kawe dok rajin dengar namo pise jela..dio ado namo lain ko?
yusri recently posted..Apa Ada Pada WWW1My Profile

Reply

hafizul June 15, 2012 at 11:01 pm

tak dop doh..pisg jela jah kawe panggil pun..hehe

Reply

yusri June 16, 2012 at 8:23 am

dio tok samo dgn pise puta dok?sedap gok wat jeput tu…
yusri recently posted..Apa Ada Pada WWW1My Profile

Reply

hafizul June 16, 2012 at 11:00 pm

haha..dop samo..pise puta sedap wak jeput…

Reply

suri April 18, 2014 at 2:23 am
hafizul April 24, 2014 at 2:49 pm

Ehh pisang jela berangan pun boleh goreng gak ke??hehe

Reply

suri April 18, 2014 at 2:24 am

kalau sekali masak jenuh nak makan ini silap makan buat dua hari
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

suri April 18, 2014 at 2:25 am

teringin nak buat muffin pisang boleh tak..tapi kena tunggu pisang ni masak
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

hafizul April 24, 2014 at 2:49 pm

Pisang ni sedap dimakan ni..nyum-nyum…hehe

Reply

suri April 18, 2014 at 2:26 am

bak sini hulur setandan dua kat kami
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

suri April 18, 2014 at 2:27 am

untuk tambah pendapatan pun molek juga deh.apa lagi pk jumlah!
suri recently posted..Ummu Salamah Doa Apabila Ditimpa Musibah Kehilangan, Kesusahan, Kesedihan Dan DugaanMy Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: