Komisen Jobdirumah Bulan Februari 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah… Kelmarin punya cerita…

Check emel satni, ada berita gembira. Hari-hari aku cek emel. Sebab apa? Sebab nak tengok ada duit blogging masuk ke tak. Walaupun ada ketika jumlahnya hanya RM1. Tetapi aku tetap gembira bagaikan dapat kawin buat kali kedua.

komisen ikr
Alhamdulillah.. Rezeki.. Tenkiu Abang KACAK!!!!

Sepanjang tempoh 30 hari, aku hanya dapat Komisen RM1 aje. Korang nampak permainan aku???

Haha.

“Malas giler kau yer!!!.”

Tak. Aku tak giler. Aku juga tak malas. Kadang-kadang masa yang ada tidak mencukupi. Banyak perkara yang memerlukan perhatian serta komitmen diri sendiri. Maklum aje la. Aku sekarang ni dah buat banyak kerja.

Designer… Blogger… Technician Computer… Manager Of Joe & JC Services… Driver kepada Penjual Tudung Online… Ayah kepada dua orang anak… Suami kepada seorang isteri…

Dan macam-macam lagi job sampingan yang dilakukan.

Alhamdulillah. Walaupun hidup tak mewah dengan wang ringgit, tapi cukuplah. Aku bahagia dengan apa yang ada.

Cuma sekarang ni tengah merangka kertas kerja untuk berkahwin dua.

Hahahaha.

komisen jobdirumah
Komisen Jobdirumah Bulan Februari…

Kepada mereka yang masih belum berjaya menjana pendapatan Affiliates daripada Program Jobdirumah, jangan cepat berputus asa. Usaha, doa dan tawakal. InsyaAllah ada jalannya.

Kepada mereka yang teringin sangat nak cuba program ni, boleh klik pautan dibawah ni.

–>> Daftar Jobdirumah

p/s : Selamat membaca dan semoga terhibur hendaknya.

7 thoughts on “Komisen Jobdirumah Bulan Februari 2016”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *