Selamat Tahun Baru 2017

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Okeh. Aku tak pasti sama ada korang masih ingatkan aku ataupun tak.

Aku pun tak pasti sejauh mana aku mampu bertahan dalam dunia blogging. Tetapi, apa yang aku pasti dan sangat pasti…

Aku tak kan terminate blog Pondok Kecil sampai bila-bila. Kecuali ada penyebab yang tak mampu dielakkan.

tak-pasti

Continue reading

Komisen Jobdirumah Bulan Ogos 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah. Hari ni dapat komisen Jobdirumah hasil daripada mempromosikan panduan kerja Jobdirumah. Tak banyak mana pun. RM25 je kot. Nak buat bekal makan seminggu tak lepas ni.

Komisen jobdirumah

Komisen jobdirumah ogos 2016….

Continue reading

Bila Lelaki Tunjuk Dia Punya Mulut Manis

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pernah dapat surat cinta? Pernah utus surat cinta buat yang tersayang? Maybe dah tak ada zaman sekarang. Sekarang semua pakai emel aje. Pakai note dekat FB. Pakai taip dalam WhatsApp. Hantar dengan Telegram. Dulu mana nak ada semua benda ni.

kertas a4 bakar tepi

Sumber : http://id.wikihow.com/Membuat-Kertas-Terlihat-Tua

Continue reading